فتنہ قادیانیت کی ویب سائٹس
active 1 year, 7 months agoفتنہ قادیانیت کا اسلام سے کوںی تعلق نہیں ہے۔ قادیانی انٹرنیٹ پر بظاہراسلامی ویب سا ئٹس کے زریعے فتنہ قادیانیت کا پراپیگنڈہ کرتے ہیں۔ اس گروپ میں فتنہ قادیانیت کی ویب سا ئٹس کے بارے میں بتایا گیا ہے۔ اگر کوںی فتنہ قادیانیت کی ویب سا ئٹ یہاں نہیں ہے تو ہمیں میسج کریں۔ یاد رکھیں اگر کسی ویب سا ئٹ پر یا ویڈیو میں “مسیح موعود” یا “مرزا غلام احمد قادیانی” کی تعریف ہو تو وہ فتنہ قادیانیت کے متعلق ہے۔
Second open letter from former Qadiani, Sheikh Raheel Ahmad Germany
-
AuthorPosts
-
August 12, 2020 at 2:02 pm #12408
This is English translation of Second open letter from former Qadiani, Sheikh Raheel Ahmad Germany.
Original Letter : http://www.darululoom-deoband.com/urdu/articles/tmp/1464411412%2006-Sabiq%20Qadyani%20Shaikh%20Rahil_MDU_05_May_2005.htmسابق قادیانی، شیخ راحیل احمد جرمنی کا دوسرا کھلا خط
قادیانی خلیفہ کے نام
مرزا کے دعویٰ نبوت کی تحقیق اس کی تحریروں کی روشنی میں
شیخ راحیل احمد (جرمنی) تقریباً پچاس سال تک قادیانی رہے۔ اس درمیان موصوف نے قادیانیت کی تبلیغ کے لئے متعدد اہم عہدوں پر کام کیا لیکن بالآخر جب موصوف پر واضح ہوگیا کہ قادیانیت ایک باطل تحریک اور دین اسلام کے نام پر پھیلائی جانے والی گمراہی کا نام ہے، تو بصدق دل گذشتہ سال قادیانیت سے تائب ہوگئے اور باضابطہ دین اسلام قبول کرلیا۔ شیخ راحیل کے تائب ہونے سے قادیانیت کے ایوان میں کس طرح زلزلہ بپا ہے اورموصوف نے کن کن حقائق کا انکشاف کیا اس کا نمونہ آپ ذیل کی تحریر میں ملاحظہ فرمائیں جو قادیانیوں کے موجودہ خلیفہ کے نام ہے۔
ہم مشکور ہیں جناب عبدالرحمن یعقوب باوا صاحب امیر ختم نبوت اکیڈمی لندن کے کہ موصوف نے شیخ راحیل سے رابطہ کرکے یہ سارا مواد کل ہند مجلس تحفظ ختم نبوت دارالعلوم دیوبند کو فراہم کیا۔ قارئین کے استفادہ کے لیے من و عن شیخ راحیل کا مکتوب پیش ہے۔
اس سے قبل اس کی پہلی قسط ”حیات عیسیٰ علیہ السلام کی تحقیق مرزا قادیانی کی تحریروں سے“ پیش کی جاچکی ہے۔
شاہ عالم گورکھپوری
نائب ناظم کل ہند مجلس تحفظ ختم نبوت، دارالعلوم دیوبند
بسم اللہ الرحمن الرحیم نحمدہ و نُصَلِّی علی رسُولِہِ الکریم
مرزا مسرور کے نام دوسرا کھلا خط
منجانب بنام
شیخ راحیل احمد جرمنی جناب مرزا مسرور احمد صاحب
سابق احمدی، سکنہ ربوہ (حال مقیم) جرمنی واحباب جماعت احمدیہ
السلام
خاکسار آپ میں سے بہت سوں کی طرح احمدی ماں باپ کے گھر میں پیدا ہوا، ربوہ میں پلا بڑھا، اور آپ ہی کی طرح کچھ عرصہ قبل تک اندھے یقین اور جماعت کے بزرجمہروں کے پھیلائے ہوئے پروپیگنڈہ کا شکار ہوکر مرزا غلام احمد صاحب کو مہدی موعود، مسیح موعود اور نبی خیال کرتا تھا، مگر اچانک ایک واقعہ نے مجھے توجہ دلائی اور میں نے مرزا غلام احمد صاحب کی کتب اور سیرت کا مطالعہ غیر جانبدار ہوکر کیا تو مرزا صاحب کے دعویٰ جات صرف اور صرف تضادات کا شاہکار نظر آئے۔ مرزا غلام احمد صاحب نے خود لکھا ہے کہ ”جھوٹے کے کلام میں تناقض ضرور ہوتا ہے“ (براہین احمدیہ حصہ پنجم، ر․خ، ج:۲۱، ص:۲۷۵) اور انہی تضادات سے ہمیں پتہ چلتا ہے کہ جناب مرزا صاحب کے دعویٰ جات نہ صرف بے بنیاد ہیں بلکہ حضرت رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی توہین اور ان کے مقام نبوت پر حملہ ہیں۔ چونکہ میری عمرکا ایک بڑا حصہ آپ لوگوں میں گزرا ہے اس لئے قدرتی طور پر میں آپ کیلئے ایک للّہی لگاؤ محسوس کرتا ہوں اور اسی وجہ سے یہ چند سطور آپ کی خدمت میں پیش ہیں، میری آپ سے درخواست ہے کہ انہیں پڑھئے اور ایک بار غور ضرور کیجئے۔ جناب مرزا صاحب کا دعویٰ ہے کہ براہین احمدیہ میں ہی خدا نے ان کا نام نبی اور رسول رکھا ہے، فرماتے ہیں: ”کہ خدا تعالیٰ کی وہ جو پاک وحی جو میرے پر نازل ہوتی ہے، ایسے الفاظ رسول اور مرسل اور نبی کے موجود ہیں ․․․․․ اور براہین احمدیہ میں بھی جس کو طبع ہوئے بائیس برس ہوئے یہ الفاظ کچھ تھوڑے نہیں (دیکھو صفحہ ۴۹۸ براہین احمدیہ) اس میں صاف طور پر اس عاجز کو رسول کرکے پکاراگیا ہے“۔ (ایک غلطی کا ازالہ، ر۔خ، ج:۱۸/۲۰۶) آئیے قرآن کریم، احادیث اور مرزا صاحب کی اپنی تحریروں سے جائزہ لیں کہ مرزا صاحب کا مقام کیا ہے؟ اور وہ اپنی تحریروں کے آئینے میں کیا ہیں؟
قرآن کریم میں واضح طورپر لکھا ہے: ”نہ محمد ( صلی اللہ علیہ وسلم) تم میں سے کسی مرد کے باپ تھے نہ ہیں (نہ ہوں گے) لیکن اللہ کے رسول ہیں اور خاتم النّبیین ہیں اور اللہ ہر ایک چیز سے خوب آگاہ ہے۔ الاحزاب:۴۱ (یہ ترجمہ تفسیر صغیر سے لیاگیا ہے جو جماعت احمدیہ نے شائع کیا ہے)۔ جب ہم دیکھتے ہیں کہ اللہ نے بڑی وضاحت اور مثال دے کر بتادیا کہ جس طرح حضرت رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کسی مرد کے باپ نہیں، اسی طرح وہ نبیوں کے ختم کرنے والے ہیں۔ تو آئیے دیکھیں کہ حدیث ان معنوں کی تصدیق کرتی ہے یا نہیں۔ اس سلسلے میں تین مختلف ادوار کی احادیث پیش خدمت ہیں:
(۱) حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”میری اور دوسرے انبیاء کی مثال ایسی ہے، جیسے کسی شخص نے گھر بنایا اور اسے بہت عمدہ اور آراستہ و پیراستہ بنایا، مگر ایک زاوئیے میں ایک اینٹ کی جگہ خالی چھوڑ دی، لوگ اس گھر کے ارد گرد گھومتے اوراسے دیکھ دیکھ کر خوش ہوتے اور کہتے کہ یہ ایک اینٹ بھی کیوں نہ لگادی گئی“؟ حضور پاک صلی اللہ علیہ وسلم نے مزید فرمایا (قصر نبوت کی) یہ اینٹ میں ہوں، میں نے اس خالی جگہ کو پر کردیا، قصر نبوت مجھ سے ہی مکمل ہوا اور میرے ساتھ ہی انبیاء کا سلسلہ ختم کردیاگیا۔ (بخاری، مسند احمد، نسائی، ترمذی، ابن عساکر) اس کا مطلب ہے وہ ایک اینٹ جو رکھ دی گئی اس میں اب کوئی اینٹ نہ لگے گی اور نہ نکلے گی۔
(۲) حجة الوداع کے اہم ترین موقع پر آنحضور صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ ”لوگو! حقیقت یہ ہے کہ نہ تو میرے بعد کوئی نبی ہوگا اور نہ تمہارے بعد کوئی امت! تو تم اپنے رب کی عبادت کرو، پانچ نمازیں پڑھتے رہو، رمضان کے روزے رکھو، اپنے اموال کی زکوة بخوشی ادا کرو اور اپنے اولوالامر کی اطاعت کرو، تم اپنے مالک وآقا کی جنت میں داخل ہوسکو گے۔ (کنزل اعمال، علی حامش، مسند احمد صفحہ ۲۹۱) اب آپ دیکھیں کہ یہ حدیث انتہائی وضاحت سے بتارہی ہے کہ جنت میں داخل ہونے کے لئے رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی نبی کا نہ ہونے پر ایمان پہلی شرط ہے اور اس کے بعد دوسری باتوں پر یعنی پنج ارکان اسلام پر ایمان ضروری ہے۔ یہ اعلان اس وقت کے مسلمانوں کے سب سے بڑے اجتماع میں کیا تھا۔
(۳) اب ہم دیکھتے ہیں کہ مرض وفات میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کیا فرماتے ہیں، عبداللہ بن عمر سے روایت ہے کہ حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم ہمارے پاس تشریف لائے اور ایسا دکھائی دیتا تھا کہ حضور ہمیں الوداعی خطاب فرمارہے ہیں، آپ نے تین مرتبہ فرمایا: ”میں اُمی نبی ہوں اور میرے بعد کوئی نبی نہیں جب تک میں تم میں موجود ہوں، میری بات سنو اور اطاعت کرو اور مجھے دنیا سے لے جایا جائے تو کتاب اللہ کو تھام لو، اس کے حلال کو حلال اور حرام کو حرام سمجھو۔ (رواہ احمد) یعنی وقت وصال کے وقت بھی یہی تاکید تھی کہ حضور کے بعد کوئی نبی نہیں۔
اوپر دئیے گئے حوالوں سے ایک بات واضح ہوجاتی ہے کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم آخری نبی ہیں اور ان کے بعد کسی قسم کا نبی نہیں آسکتا۔ لیکن کیا اوپر دئیے گئے حوالوں کی کوئی تاویل ہوسکتی ہے؟ قبل اس کے ہم ختم نبوت کے موضوع پر مرزا صاحب کے ارشادات پیش کریں مرزا غلام احمد صاحب کے اپنے بارے میں اور ان کی کتاب براہین احمدیہ کے بارے میں اور مجدد کے متعلق کچھ ان کے اپنے ارشادات بیان کردیں، کیونکہ یہ ارشادات آپ کو ممکن ہے کہ میرا مافی الضمیر سمجھنے میں مدد کریں۔
براہین احمدیہ: مرزا صاحب نے سب سے پہلی کتاب براہین احمدیہ لکھی، براہین احمدیہ کی پہلی چار جلدیں ۱۸۸۴/ میں شائع ہوئیں، اور پانچویں جلد ۲۳ سال کے بعد شائع ہوئی اور اس کتاب کے بارے میں ان کے یہ دعویٰ جات ہیں ( دعوے تو بہت ہیں صرف چند کا ذکر کررہا ہوں)
(۱) ”اس عاجز نے ایک کتاب ․․․․ ایسی تالیف کی ہے جس کے مطالعہ کے بعد طالب حق سے بجز قبولیت اسلام اور کچھ نہ بن پڑے۔“ (اشتہار اپریل ۱۸۷۹/، تبلیغ رسالت حصہ اول صفحہ۸)۔ (۲) ”اور مصنف کو اس بات کا بھی علم دیا گیا ہے کہ وہ مجدد وقت ہے اور روحانی طور پر اس کے کمالات مسیح بن مریم کے کمالات سے مشابہ ہیں․․․․ اگراس اشتہار کے بعد بھی کوئی شخص سچا طالب بن کر اپنی عقدہ کشائی نہ چاہے اور دلی صدق سے حاضر نہ ہو تو ہماری طرف سے اس پر اتمام حجت ہے۔“ (بحوالہ اشتہار نمبر ۱۱، مجموعہ اشتہارات جلد ۱، ص: ۲۳ تا ۳۵) (۳) ”اس پراگندہ وقت میں وہی مناظرہ کی کتاب روحانی جمعیت بخش سکتی ہے کہ جو بذریعہ تحقیق عمیق کے اصل ماہیت کے باریک دقیقہ کی تہہ کو کھولتی ہو۔“ (بحوالہ اشتہار نمبر۱۶، مجموعہ اشتہارات، ج:۱، ص: ۴۳) (۴) سو اب اس کتاب کا متولی اور مہتمم ظاہراً و باطناً حضرت رب العالمین ہے۔“ (اشتہار نمبر۱۸، مجموعہ اشتہارات، ج:۱، ص: ۵۶)
مجدد کی تعریف میں مرزا صاحب فرماتے ہیں: جو لوگ خدا تعالیٰ کی طرف سے مجددیت کی قوت پاتے ہیں وہ نرے استخواں فروش نہیں ہوتے بلکہ وہ واقعی طور پر نائب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور روحانی طور پر آنجناب کے خلیفہ ہوتے ہیں۔ خدا تعالیٰ انہیں تمام نعمتوں کا وارث بناتا ہے جو نبیوں اور رسولوں کو دی جاتی ہیں ․․․․ اور خدا تعالیٰ کے الہام کی تجلی انکے دلوں پر ہوتی ہے اور وہ ہر ایک مشکل کے وقت روح القدس سے سکھلائے جاتے ہیں اور ان کی گفتار و کردار میں دنیا پرستی کی ملونی نہیں ہوتی۔ کیونکہ وہ کلی مصفا کئے گئے اور تمام و کمال کھینچے گئے۔ (فتح اسلام حاشیہ، روحانی خزائن، ج:۳، ص: ۷)
اپنی ذات کے بارے میں معصوم عن الخطا ہونے کا دعویٰ کرتے ہوئے فرماتے ہیں:
(۱)”اللہ تعالیٰ مجھے غلطی پر ایک لمحہ بھی باقی نہیں رہنے دیتا۔ اور مجھے ہر ایک غلط بات سے محفوظ رکھتا ہے۔“ (نورالحق حصہ دوم، ر۔خ، ج:۸، ص:۲۷۲) (۲) ”میں نے جو کچھ کہا وہ سب کچھ خدا کے امر سے کہا ہے اور اپنی طرف سے کچھ نہیں کہا“ (مواہب الرحمن، ر۔خ، ج:۱۹، ص: ۲۲۱)
اب دیکھتے ہیں کہ مرزا صاحب آیت خاتم النّبیین کی کیا تفسیر کرتے ہیں، مرزاصاحب اپنی کتاب ازالہ اوہام میں فرماتے ہیں:
(۱) ”یعنی محمد تمہارے مردوں میں سے کسی مرد کا باپ نہیں ہے، مگر وہ رسول اللہ ہے اور ختم کرنے والا ہے نبیوں کا۔ دوسری جگہ ”سورہ الاحزاب کی آیت ۴۱ (مندرجہ بالا) کی تشریح کرتے ہوئے فرماتے ہیں: (۲) کیا تو نہیں جانتا کہ فضل اور رحم کرنے والے رب نے ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا نام بغیر کسی استثناء کے خاتم الانبیاء رکھا اور آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے لانبی بعدی سے طالبوں کے لئے بیان واضح سے اس کی تفسیر کی ہے کہ میرے بعد کوئی نبی نہیں اور اگر ہم آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی نبی کے ظہور کو جائز قرار دیں تو ہم وحی نبوت کے دروازہ کے بند ہونے کے بعد اس کا کھلنا جائز قرار دیں گے جو بالبداہت باطل ہے۔ جیسا کہ مسلمانوں پر مخفی نہیں اور ہمارے رسول کے بعد کوئی نبی کیسے آسکتا ہے جبکہ آپ کی وفات کے بعد وحی منقطع ہوگئی ہے اور اللہ نے آپ کے ذریعہ نبیوں کا سلسلہ ختم کردیا“ (حمامة البشریٰ، ر۔خ، ج:۷، ص: ۲۰۰ و ۲۰۱) (۳) ”قرآن کریم بعد خاتم النّبیین کے کسی رسول کا آنا جائز نہیں رکھتا، خواہ وہ نیارسول ہو یا پرانا ہو۔“ (ازالہ اوہام، ر۔خ، ج:۳، ص:۵۱۱) (۴) حسب تصریح قرآن کریم، رسول اسی کو کہتے ہیں جس نے احکام و عقائد دین جبرائیل کے ذریعہ حاصل کئے ہوں لیکن وحی نبوت پر تو تیرہ سو برس سے مہر لگ گئی ہے، کیا یہ مہر اس وقت ٹوٹ جائے گی؟ (ازالہ اوہام، ر۔خ، ج:۳، ص: ۳۸۷)
ہم دیکھتے ہیں کہ مرزا غلام احمد صاحب کا دعویٰ ہے کہ وہ مجدد ہیں اور قرآن کو خدا نے سکھایا ہے اور ہر قسم کے دلائل سے، تحقیق سے اثبات صداقت اسلام پیش کرنے کے دعوے دار ہیں اور کوئی لفظ خدا کی مرضی کے بغیر نہیں نکالتے، اور تجدید دین کیلئے خدا ان کو ایک لمحہ بھی غلطی پر نہیں رہنے دیتا، اس حیثیت میں وہ ختم نبوت کا انہی معنوں میں اقرار کررہے ہیں جن معنوں میں رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم، صحابہ اور ائمہ دین و مسلمان تیرہ صدیوں سے ایمان رکھتے تھے۔ اور اس کے علاوہ کسی بھی دوسرے قسم کے معنی کو کفر قرار دے رہے ہیں، مرزا صاحب کے بیٹے خلیفہ ثانی بھی ہمارے اس یقین کی تصدیق کرتے ہیں، فرماتے ہیں ”الغرض حقیقة الوحی کے حوالہ نے واضح کردیا کہ نبوت اور حیات مسیح کے متعلق آپ کا (مرزا غلام احمد صاحب۔ ناقل) عقیدہ پہلے عام مسلمانوں کی طرح تھا مگر پھر دونوں میں تبدیلی فرمائی“ (بحوالہ الفضل، ۶/ستمبر۱۹۴۱/، خطبہ جمعہ کالم۳)۔
اب ہوتا کیا ہے کہ کچھ علمائے حق نے خدا کی دی ہوئی فراست سے اندازہ لگالیا کہ ان صاحب کا ارادہ نبی بننے کا ہے اور انھوں نے جب اعتراض اٹھائے تو مرزا صاحب کے جوابات ملاحظہ ہوں۔ ”ان پر واضح رہے کہ ہم بھی نبوت کے مدعی پر لعنت بھیجتے ہیں۔“ (اشتہار، مجموعہ اشتہارات، ج:۲، ص: ۲۹۷ و ۲۹۸) اس طرح وقتی طور پر مخالفت کو کم کرنے میں کامیاب ہوجاتے ہیں، لیکن علمائے حق کے خدشات صحیح نکلتے ہیں کہ ان صاحب (یعنی مرزا غلام احمد صاحب) کا مالیخولیا ومراق جیسے جیسے ترقی کرے گا، اسی طرح ان کے دعویٰ جات بھی بڑھیں گے۔ مرزا صاحب کو مراق تھا یا نہیں؟ میرے خیال میں یہ حوالہ کافی ہے! ”ڈاکٹر میر محمداسمٰعیل صاحب نے مجھ سے بیان کیا کہ میں نے کئی دفعہ حضرت مسیح موعود سے سنا ہے کہ مجھے ہسٹریا ہے۔ بعض اوقات آپ مراق بھی فرمایا کرتے تھے۔ (سیرت المہدی حصہ دوئم، ص: ۵۵، از مرزا بشیر احمد ایم اے) اور مراق کیا چیز ہے یہ حوالہ میرے خیال میں کافی رہے گا: ”ایک مدعی الہام کے متعلق اگر یہ ثابت ہوجائے کہ اس کو ہسٹریا، مالیخولیا، مرگی کا مرض تھا تواس کے دعویٰ کی تردید کے لئے پھر کسی اور ضرب کی ضرورت نہیں رہتی، کیونکہ یہ ایک ایسی چوٹ ہے جو اس کی صداقت کی عمارت کو بیخ و بن سے اکھاڑ دیتی ہے۔“ (مضمون ڈاکٹر شاہنواز صاحب قادیانی، مندرجہ رسالہ ریویو آف ریلیجنز، قادیان، ص:۶ و۷، بابت ماہ اگست ۱۹۲۶/، بحوالہ قادیانی مذہب صفحہ ۱۴۵) اب دیکھئے کہ مرزا صاحب کس طرح اپنے دعووں میں آگے بڑھتے بڑھتے نہ صرف رسول کریم کے مقام تک پہنچتے ہیں (نعوذ باللہ) بلکہ ان کو پرے ہٹانے کی ناکام کوشش کرتے ہیں۔ (۱) ”میرا نبوت کا کوئی دعویٰ نہیں یہ آپ کی غلطی ہے یا آپ کسی خیال سے کہہ رہے ہیں کیا یہ ضروری ہے کہ جو الہام کا دعویٰ کرتا ہے وہ نبی بھی ہوجائے ․․․․ اور ان نشانوں کا نام معجزہ رکھنا نہیں چاہتا بلکہ ہمارے مذہب کی رو سے ان نشانوں کا نام کرامت ہے جو اللہ و رسول کی پیروی سے دئیے جاتے ہیں“۔ (جنگ مقدس، ر۔خ، ج:۶، ص: ۱۵۶) (۲) ”یاد رہے کہ بہت سے لوگ میرے دعویٰ میں نبی کا نام سن کر دھوکا کھاتے ہیں اور خیال کرتے ہیں کہ گویا میں نے اس نبوت کا دعویٰ کیا ہے جو پہلے زمانے میں براہ رست نبیوں کو ملی ہے، لیکن وہ اس خیال میں غلطی پر ہیں۔“ (حقیقة الوحی حاشیہ ر۔خ، ج:۲۲، ص: ۱۵۴) (۳) ”یہ سچ ہے کہ وہ الہام جو خدا نے اس بندے پر نازل فرمایا اس میں اس بندہ کی نسبت نبی اور رسول اور مرسل کے لفظ بکثرت موجود ہیں سو یہ حقیقی معنوں پر محمول نہیں ․․․․ مگر مجازی معنوں کی رو سے خدا کا اختیار ہے کہ کسی ملہم کو نبی کے لفظ سے یا رسول کے لفظ سے یاد کرے“ (سراج منبر، ر۔خ، ج:۱۲، ص:۵) اب جب ہر طرف سے شور اٹھا تو کیا وضاحت پیش کی جارہی ہے۔ (۴) ”نبوت کا دعویٰ نہیں بلکہ محدثیت کا دعویٰ ہے جو خدائے تعالیٰ کے حکم سے کیاگیا ہے اور اس میں کیا شک ہے کہ محدثیت بھی ایک شعبہ قویہ نبوت کا اپنے اندر رکھتی ہے۔“ (ازالہ اوہام، ر۔خ، ج:۳، ص:۳۲۰) (۵) محدث جو مرسلین میں سے امتی بھی ہوتاہے اور ناقص طور پر نبی بھی ․․․․ وہ اگرچہ کامل طور پر امتی ہے مگر ایک وجہ سے نبی بھی ہوتا ہے اور محدث کے لئے ضرور ہے کہ وہ کسی نبی کا مثیل ہو اور خدا تعالیٰ کے نزدیک وہی نام پاوے جو اس نبی کا نام ہے۔“ (ازالہ اوہام، ر۔خ، ج:۳، ص: ۴۰۷) (۶) ”یہ عاجز خدا تعالیٰ کی طرف سے اس امت کے لئے محدث ہوکر آیا ہے ․․․․․ اور بعینہ انبیاء کی طرح مامور ہوکر آتا ہے اور انبیاء کی طرح اس پر فرض ہوتا ہے کہ اپنے تئیں بآواز بلند ظاہر کرے اوراس سے انکار کرنے والا ایک حد تک مستوجب سزا ٹھہرتا ہے۔“ (توضیح مرام، ر۔خ، ج:۳، ص:۶۰) (۷) مسیح موعود جو آنے والا ہے، اس کی علامت یہ لکھی ہے کہ وہ نبی اللہ ہوگا، یعنی خدا تعالیٰ سے وحی پانے والا۔ لیکن اس جگہ نبوت تامہ کاملہ مراد نہیں ․․․․ سو یہ نعمت خاص طور پر اس عاجز کو دی گئی ہے۔“ (ازالہ اوہام، ر۔خ، ج:۳، ص: ۴۷۸) اب ہوتا کیا ہے ان بے سروپا دعووں کی وجہ سے مخالفت بے انتہا بڑھ جاتی ہے، اس کو وقتی طور پرٹھنڈا کرنے کیلئے، ۲/اکتوبر ۱۸۹۱/ کو ایک عاجز مسافر کا اشتہار کے نام سے ایک اشتہار شائع کرتے ہیں۔ (۸) ”میں نہ نبوت کا مدعی ہوں۔ اور نہ معجزات اور ملائک اور لیلة القدر وغیرہ سے منکر بلکہ میں ان تمام امور کا قائل ہوں جو اسلامی عقائد میں داخل ہیں اور جیسا کہ اہلسنّت والجماعت کا عقیدہ ہے، ان سب باتوں کو مانتا ہوں جو قرآن اورحدیث کی رُو سے مسلم الثبوت ہیں اور سیدنا و مولانا حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم خاتم المرسلین کے بعد کسی دوسرے مدعی نبوت اور رسالت کو کاذب اور کافر جانتا ہوں۔“ (مجموعہ اشتہارات، ج:۱، ص: ۲۳۰) اس کے بعد ۳/فروری ۱۸۹۲/ کو علمائے کرام سے بحث کے دوران گواہان کے دستخطوں سے تحریری راضی نامہ کرتے ہیں، اس میں لکھتے ہیں (۹) ”تمام مسلمانوں کی خدمت میں گزارش ہے کہ اس عاجز کے رسالہ ”فتح اسلام“ و ”توضیح المرام“ و ”ازالہ اوہام“ میں جس قدر ایسے الفاظ موجود ہیں کہ محدث ایک معنی میں نبی ہوتا ہے یا یہ کہ محدثیت جزوی نبوت ہے یا یہ کہ محدثیت نبوت ناقصہ ہے، یہ تمام الفاظ حقیقی معنوں پر محمول نہیں بلکہ صرف سادگی سے ان کے لغوی معنوں کی رو سے بیان کئے گئے ہیں۔ ورنہ حاشا و کلا مجھے نبوت حقیقی کا ہرگز دعویٰ نہیں ․․․․ سو دوسرا پیرایہ، یہ ہے کہ بجائے لفظ نبی کے محدث کالفظ ہر ایک جگہ سمجھ لیں اوراس کو یعنی لفظ نبی کو کاٹا ہوا خیال فرمالیں۔“ (مجموعہ اشتہارات، ج:۱، ص: ۳۱۲و ۳۱۳) اسی طرح کبھی اقرار، کبھی انکار، کبھی تاویلات کے ذریعہ قدم آگے بڑھاتے بڑھاتے آخر اس دعوے پر آپہنچے کہ (۱۰) ”سچا خدا وہی ہے جس نے قادیان میں اپنا رسول بھیجا۔“ (رافع البلا، ر۔خ، ج:۱۸، ص: ۲۳۱) (۱۱) ”تو بھی ایک رسول ہے جیسا کہ فرعون کی طرف ایک رسول بھیجا گیا تھا“ ملفوظات، ج:۸، ص: ۴۲۴) لیکن مرزا غلام احمد صاحب کی نبی و رسول بننے کے بعد بھی تشفی نہیں ہوتی بلکہ اب اپنے تاج نبوت پر مزید میناکاری کرتے ہوئے صاحب الشریعت بن جاتے ہیں۔ (۱۲) شریعت کیا چیز ہے جس نے اپنی وحی کے ذریعہ سے چند امر اور نہی بیان کئے اور اپنی امت کے لئے ایک قانون مقرر کیا وہی صاحب الشریعت ہوگیا۔ پس اس تعریف کی روسے بھی ہمارے مخالف ملزم ہیں، کیونکہ میری وحی میں امر بھی ہیں اور نہی بھی۔“ (اربعین۴، ر۔خ، ج:۱۷، ص: ۴۳۵) لیکن ابھی بھی ان کا مالیخولیا مرزا صاحب کو چین نہیں لینے دیتا، کہ ابھی جہاں اور بھی ہیں کہ مصداق اب مزید آگے بڑھنے کیلئے کس ہوشیاری سے رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو ان کے مقام سے ہٹاکر خود بیٹھنے کی تیاری ہے۔ (۱۳) ”اب اسم محمد کی تجلی ظاہر کرنے کا وقت نہیں، یعنی اب جلالی رنگ کی کوئی خدمت باقی نہیں۔ کیونکہ مناسب حد تک وہ جلال ظاہر ہوچکا۔ سورج کی کرنوں کی اب برداشت نہیں۔ اب چاند کی ٹھنڈی روشنی کی ضرورت ہے اور وہ احمد کے رنگ میں ہوکر میں ہوں۔“ (اربعین ۴، ر۔خ، ج:۱۷، ص: ۴۴۵ و ۴۴۶) اب ہوتا کیا ہے کہ بندہ سوچتا ہے کہ شاید بزعم خود رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا مقام تو لے ہی چکے ہیں، نعوذ باللہ۔ اب تو مرزا صاحب یہاں رک جائیں گے، مگر وہ مالیخولیا اور مراق ہی کیا جو رکنے دے۔ اب رسول کریم سے اپنا مقام کیسے بڑھایا جاتا ہے؟ فرماتے ہیں (۱۴) ”آسمان سے بہت سے تخت اترے پر میرا تخت سب سے اوپر بچھایا گیا۔“ (تذکرہ صفحہ ۶۳۸) لیکن کیا یہاں بھی قیام کرتے ہیں یا نہیں؟ نہیں جناب ابھی ستاروں سے آگے جہاں اور بھی ہیں، فرماتے ہیں۔ (۱۵) ”اسمع ولدی، اے میرے بیٹے سن“ (البشریٰ جلد اول صفحہ ۴۹) لیکن وہ اولوالعزمی ہی کیا ہوئی جو کہیں چین لینے دے، اسی طرح بغیر پلٹ کر دیکھے منازل طے کرتے فرماتے ہیں۔ (۱۶) میں نے اپنے ایک کشف میں دیکھا کہ میں خود خدا ہوں اور یقین کیا کہ وہی ہوں ․․․․ سو میں نے پہلے توآسمان اور زمین کو اجمالی صورت میں پیدا کیا۔ (کتاب البریہ، ر۔خ، ج:۱۳، ص: ۱۰۳ تا ۱۰۵) افسوس اس سے آگے منزلیں ناپید ہوگئیں ورنہ تفنن طبع کو اور بھی کچھ ملتا۔ جب اب آپ دیکھیں اور غور کریں کہ ایک شخص جو مجدد، ملہم اور معمور ہونے کا دعویٰ کرتے ہوئے قسم کھاتا ہے اور مدعی نبوت پر لعنت بھیجتا ہے، شیطانی الہامات کی زد میں آکر نہ صرف نبوت بلکہ خدائی کا دعویٰ کرتے ہوئے نہ صرف اپنی بلکہ کئی نسلوں کی عاقبت خراب کرتا ہے، میرے ان سوالوں پر ٹھنڈے دل سے غور کریں:- (۱) کیا اللہ سے الہام پانے والے کے کلام میں تضاد ہوتا ہے؟ (۲) کیا ایک مدد روح القدس سے مصفا ہونے اور معصوم عن الخطاء ہونے کے بعد اسی طرح پینترے بدلتا ہے جس طرح مرزا صاحب نے بدلے ہیں؟ (۳) کیا مندرجہ بالا حوالہ جات سے ثابت نہیں ہوتا کہ مرزا غلام احمد صاحب نے اسلامی عقائد کو رگیدتے ہوئے ایک ایسی نبوت کا اعلان کیا ہے جس کی اسلام میں کوئی گنجائش نہیں؟ (۴) کیا اس طرح وہ تیس جھوٹے مدعی نبوت پیدا ہونگے والی حدیث کی زد میں نہیں آگئے؟ (۵) کیا آپ مرزا صاحب کی نبوت پر ایمان لاکر، دین اسلام، قرآن اور محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خلاف تو نہیں چل رہے؟
میرے احمدی دوستو! آخر آپ کو کس چیز کی مجبوری ہے جو ایک نبوت کے اگر جھوٹے نہیں تو کم از کم غلطی خوردہ شخص کے پیچھے لگ کر اس دنیامیں اپنی برادریوں، رشتہ داروں سے کٹ گئے ہو، بجائے خدا کی رضا کے عہدیداروں اور ایک خاندان کی رضا اور خواہش کو ماننے پر مجبور ہو۔ اس خاندان نے خدا کے نام پر تم سے تمہارا ایمان، خاندان، اولاد، عزت و آبرو، وقت، مال، جائداد، غرضیکہ ہر چیز پر قبضہ کرکے تمہیں مزارعوں کی حیثیت دے دی ہے۔ جس خاندان کی حالت بقول مرزا غلام احمد صاحب کے ایک کمتر درجے کے زمینداروں جیسی ہوگئی تھی اور جس کی جائداد پر قرضہ تھا، آج وہ خاندان تمہارے چندوں کی بنیاد پر ارب پتی بن گیا ہے، لیکن تمہارے پاس کیا ہے؟ سب سے بڑھ کر نہ صرف اپنی عاقبت گنوائی بلکہ اپنا نام دشمنان رسول میں لکھوالیا۔ خدا کے لئے مرزا غلام احمد کی کتابیں غور سے پڑھو اور جماعت کے پروپیگنڈہ سے آزاد ہوکر پڑھو تو تمہیں سوائے تعلیوں کے اور ہر پیشینگوئی کی تاویلوں کے اور گالیوں کے کچھ نہیں ملے گا، یا پھر مسیح کی خوشامد دجال کے دربار میں نظر آئے گی! سیرت مہدی مصنفہ مرزا بشیر احمد ابن مرزا غلام احمد صاحب کو پڑھو تو تمہیں پتہ چلے گا کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم تو بیعت لیتے وقت بھی کسی عورت کے ہاتھ چھوجانے سے بھی سختی سے پرہیز فرماتے تھے اور یہ (نعوذ باللہ) بزعم خود محمد ثانی پوری پوری رات ناکتخدا لڑکیوں سے اور نامحرم عورتوں سے جسم دبواتا تھا اور خدمت کراتا تھا۔ رسول کریم حسن صفائی کا نمونہ تھے اور یہ صاحب سلوٹوں بھرے کپڑے و پگڑی، واسکٹ کے بٹن کوٹ کے کاج میں، کوٹ کے بٹن کو قمیص کے کاجوں میں اور قمیص کے بٹن کہیں اور اٹکے ہوئے، واسکٹ اور کوٹ پر تیل کے داغ، اور جرابیں اس طرح پہنی ہوئی کہ ایڑی اوپر اور پنجہ آگے سے لٹکا ہوا، جوتے کا بایا پاؤں دائیں میں اور دایاں پاؤں بائیں میں، ایڑی بٹھائی ہوئی اور جب چلے تو ٹھپ ٹھپ کی آواز آئے، وٹوانی کی مٹی کے ڈھیلے اور گڑ کی ڈلیاں ایک ہی جیب میں۔ (مزید تفصیل کیلئے سیرت مہدی مصنفہ مرزا بشیر احمد جلد اول، دیکھئے) اپنے ایمان سے کہو کہ کیا نبی کا حلیہ ایسا ہی ہوتا ہے؟ ایسا تو ایک نارمل انسان کا بھی حلیہ نہیں ہوتا! اس حلیہ اور جھوٹی قسموں کے بل پر یہ دعویٰ کہ سب رسول میرے کرتے میں ہیں! سوچو کس کے پیچھے لگے ہوئے ہو۔ یہ ایک نیا مذہب ہے جو اسلام پر ڈاکہ مار کر اسلام کے لباس میں پیش کیا جارہا ہے۔ اپنے ایمان سے کہو کہ جتنی بیعتوں کے دعوے ہر سال تمہارے خلیفہ صاحب کرتے ہیں اس کا ہزارواں حصہ بھی اپنی آنکھوں سے دیکھا؟ ہر احمدی یہی سوچ رہا ہے کہ ہمارے شہر میں نہیں لیکن دوسرے شہر میں بڑی بیعتیں ہوئی ہیں ہمارے ملک میں تو نہیں مگر دوسرے ملک میں ہوئی ہیں، جہاں تک تم سے ممکن ہے جائزہ تو لو، اپنے شہر میں دیکھو، دوسرے شہروں و ملکوں میں اپنے سنجیدہ رشتہ داروں سے پوچھو تو ہر کوئی دوسرے شہر کی بات کرے گا، اور یہی کہے گا ”نہیں یا تمہاری طرف اور دوسرے شہروں میں بڑا کام ہورہا ہے لیکن ہمارے شہر میں لوگ سست ہیں۔“ حیران نہ ہوں! جس جماعت کی بنیاد جھوٹے الہامات، جھوٹی قسموں، جھوٹی پیشینگوئیں اور مال و زر کی خواہش پر رکھی گئی ہو اس میں ایسے ہی کاغذی کام، پروپیگنڈہ کیلئے ہوتے ہیں! یک طرفہ پروپیگنڈے سے جان چھڑاؤ اور اپنی اوراپنے خاندانوں کی عاقبت خراب ہونے سے بچاؤ!
میں اپنی اپیل اس بات پر ختم کرتاہوں کہ اللہ تعالیٰ آپ کو اور مجھے بھی حق کو پہچاننے اور سمجھنے کی توفیق دے اور جعلی مدعیان نبوت سے بچائے اور آپ کا اور میرا خاتمہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے خالص اور اصلی دین پر ہو نہ کہ انگریزوں کے پٹھو کے دین پر یا کسی اور، راہ گم کردہ کی پیروی میں! آمین ثم آمین۔
آپ کا مخلص
شیخ راحیل احمد (سابق احمدی)
$ $ $
______________________________
ماہنامہ دارالعلوم ، شمارہ5، جلد: 89 ، ربیع الاول ، ربیع الثانی1426ہجری مطابق مئی 2005ء
====================================
Second open letter from former Qadiani, Sheikh Raheel Ahmad Germany
In the name of the Qadiani Caliph
Researching Mirza’s claim to prophethood in the light of his writings
Sheikh Raheel Ahmed (Germany) remained a Qadiani for almost fifty years. In the meantime, he held several important positions for the propagation of Qadianiyyah, but when it finally became clear to him that Qadianiyyah is a false movement and the name of misguidance spread in the name of Islam, he sincerely repented of Qadianiyyah last year. And officially converted to Islam. You can see an example of how the repentance of Sheikh Raheel has caused as an earthquake in the House of Qadianis and what facts he has revealed in the following article which is in the name of the current caliph of Qadianis.
We are grateful to Mr. Abdul Rehman Yaqub Bawa, Ameer of Khatam Naboot Academy, London, for contacting Sheikh Raheel and providing all this material to Darul Uloom Deoband. Sheikh Raheel’s letter is presented for the benefit of the readers.Earlier, the first episode of “The Life of Jesus (PBUH) from the Writings of Mirza Qadiani” has been presented.
Shah Alam Gorakhpuri
Deputy Nazim, All India Council for the Protection of End of Prophethood, Darul Uloom DeobandIn the Name of ALLAH, the Most Beneficent, the Most Merciful
نحمد ونصلی علی رسولہ الکریمSecond open letter to Mirza Masroor
On behalf of
Sheikh Raheel Ahmed Germany Mr. Mirza Masroor Ahmed Sahib
Former Ahmadi, resident of Raboh (present residency) Germany and friends of Ahmadiyya Jamaat
Peace be upon you
Khaksar, like many of you, I was born in the house of Ahmadi parents, grew up in Raboh, and, like you, became a victim of blind faith and the propaganda spread by the elders of the Jamaat; consider him the claimer for Mahdi, the claimer for Messiah, and the Prophet, but suddenly an incident caught my attention and I read the books and biography of Mirza Ghulam Ahmad Sahib objectively, then Mirza Sahib’s claims seemed to be a masterpiece of contradictions. Mirza Ghulam Ahmad Sahib himself has written that “there is a contradiction in the words of a liar” (Brahin Ahmadiyya Part V, Rukh, vol. 21, p. 275). and from these contradictions, we know that Mr. Mirza Sahib’s claims are not only baseless but also an insult to the Holy Prophet (PBUH) and an attack on his place of prophethood. Since a large part of my life has been spent with you, naturally, I feel a divine attachment for you and that is why these few lines are at your service, I request you to read them once and must think about it. Mr. Mirza Sahib claims that in the Ahmadiyya Brahins, God has named him Nabi and Rasool (prophet and messenger), saying that the Holy Revelation of God Almighty which is revealed to me, such words are present in the Messenger and the Messenger and the Prophet. And even in the Brahmin Ahmadiyya, which has been in print for 22 years, these words are not insignificant (see page 498 Brahmin Ahmadiyya). It clearly calls this helpless person as a messenger. (Correction of a mistake, R.K., vol. 2/3) Let us examine the Holy Qur’an, Hadiths, and Mirza Sahib’s own writings to see what is the position of Mirza Sahib? And what are they in the mirror of their writings?
The Holy Qur’an clearly states: “Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him) was not the father of any of you, nor is he (will be) but the Messenger of Allah and the cessation of Prophets, and Allah is Aware of all things. ۔ Al-Ahzab: (This translation is taken from Tafsir Saghir which is published by Jamaat Ahmadiyya). When we see that Allah has given a great explanation with example that just as the Holy Prophet (SAW) is not the father of any man, so he is the ender of the prophets. So, let’s see if the hadith confirms these meanings or not. In this regard, the hadiths of three different periods are presented:
(1) The Holy Prophet (peace be upon him) said: “The example of me and other prophets is like a man who built a house and made it very nice and decorated, but left a brick space in one corner. People would walk around this house and be happy to see it and say why not even a single brick was laid? The Holy Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) added: “I am that brick. I filled this empty space of (قصر نبوت ). (Bukhari, Musnad Ahmad, Nisa’i, Tirmidhi, Ibn Asakar) This means that a brick that has been placed in it will no longer be a brick and will not come out.
(2) On the most important occasion of the farewell pilgrimage, the Holy Prophet (SAW) says: The fact is that there will be no prophet after me and no ummah after you! So, worship your Lord, keep up the five daily prayers, fast in Ramadan, pay the Zakat on your wealth happily, and obey your Lord, you will enter the Paradise of your Lord. (Kunzal Amal, Ali Hamish, Musnad Ahmad, page 291) Now you see that this hadith is very clear that to enter Paradise, faith is the first condition if there is no prophet after the Holy Prophet (SAW). Then it is necessary to believe in other things, that is, the five pillars of Islam. The announcement was made at the largest gathering of Muslims at that time.
(3) Now we see what the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) used to say at the time of death. It is narrated from ‘Abdullaah bin Umar that the Holy Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) came to us and it seemed that he was saying goodbye to us. He said three times: “I am an ummi prophet and there is no prophet after me as long as I am among you. Listen to me and obey me and if I am taken away from the world, then hold fast to the Book of Allah, Consider halal to its halal and haram to its haram. (Reported by Ahmad) That is, even at the time of his demise, there was the same emphasis that there is no prophet after the Holy Prophet (SAW).
From the above quotations, one thing becomes clear that the Holy Prophet (saw) is the last prophet and no prophet can come after him. But can there be any interpretation of the above quotations? Before that, let us present Mirza Sahib’s instructions on the subject of the end of prophethood. About Mirza Ghulam Ahmad Sahib himself and his book Brahin Ahmadiyya and some of his own instructions about Mujaddid, because these instructions are possible to help you to understand my conscience.
Brahin Ahmadiyya: Mirza Sahib wrote the first book Brahin Ahmadiyya, the first four volumes of Brahmin Ahmadiyya were published in 1881, and the fifth volume was published after 23 years and these are his claims about this book (There are many, I am just mentioning a few)
(1) “This helpless man wrote a book; It has been compiled in such a way that after the study of it, the acceptance of Islam has become nothing more than the acceptance of the truth from the seeker of truth.” (published in April 1879, preaching prophethood part 1 page 8). (2) “And the author is also informed that he is reformer of the time and that his spiritual accomplishments are similar to those of Christ the son of Mary…. Even after the advertisement, if a person does not want to become a true seeker and does not want to untie his knot and does not attend with sincerity, then there is a complete argument on our part.” (quoted from advertisement no 11, collected advertisement, volume 1, p#33-35. (3) “In this tumultuous time, the only book of debate that can give spiritual congregation is the one that, through in-depth research, unravels the minute detail of the true nature .” (quoted from advertisement no 19, collected advertisement, volume 1 p#23). So, now the trustee and custodian of this book are outwardly and inwardly Hazrat Rabb-ul-Alamin.”
In his definition of Mujaddid, Mirza Sahib says: Those who receive the power of مجددیت from God Almighty are not mere vendors, but they are really the Deputy Messenger of Allah (SAW) and his spiritual caliph. Allah makes them inheritors of all the blessings that are given to the prophets and messengers. And the revelation of God Almighty is manifested in their hearts and they are taught by the Holy Spirit in every difficult time and their words and deeds do not conform to worldliness. Because they were completely cleansed and all perfection was drawn. (Fatah Islam Footnote, Spiritual Treasures, Volume 1, Page 3).
Claiming to be infallible about his caste, he says:
(1) “Allah Almighty does not allow me to make a single mistake. And He protects me from all wrongdoing.” (Noor ul Huq, part 2, V#8, p#272). “What I have said by the command of God and I have not said anything on my own behalf” (Mowahib ur Rehman, V#19, P#221).
Now let us see how Mirza Sahib interprets the verse of ender of prophethood. Mirza Sahib says in his book Azala-e-Oham:
1. “That is, Muhammad is not the father of any of your men, but he is the Messenger of Allah and the finisher of the Prophets. Elsewhere, while verse 41 of Surah Al-Ahzab interpreted the above verse, (2) Do you not know that the Lord of Grace and Mercy named our Prophet (peace be upon him) without any exception and The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) has clearly explained to the students that there is no prophet after me, and if we allow the appearance of a prophet after the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), So we will justify the opening of the revelation after the doors of prophecy are closed. As it is not hidden from the Muslims and how can a prophet come after our messenger when the revelation has been cut off after his death and Allah has ended the chain of prophets through him (Hamamat ul Bushra, V#8). (3) “It is not permissible for any messenger of the Holy Qur’an to come after the last of the prophets, whether he is a new messenger or an old one.” (Azala Oham, V#3, P#511). (4) According to the Holy Qur’an, the Prophet is the one who has received the rules and beliefs through the religion of Gebrail (A.S), but the revelation of Prophethood has been sealed for thirteen hundred years. Will this seal be broken at that time? (Azala Oham, R.K., vol. 3, p. 387)
We see that Mirza Ghulam Ahmad Sahib claims that he is a reformer and that the Qur’an has been taught by God and that he claims to present the authenticity of Islam through all kinds of arguments, research, and does not utter a word without God’s will. And for the renewal of the religion, God does not allow them to be mistaken for a single moment. In this sense, he is acknowledging the end of prophethood in the same sense in which the Holy Prophet, his Companions, and the Imams and Muslims have been believed for thirteen hundred years. Apart from this, Mirza Sahib’s son Khalifa II also confirms our belief by saying that any other kind of meaning is profanity. He says, “The purpose of quoting the truth of revelation has made it clear that prophecy and the life of Christ His (Mirza Ghulam Ahmad Sahib-Naqil) belief was the same as that of ordinary Muslims at first, but then he changed both of them” (quoted from Alfazal ,
What happens now is that some scholars of truth have guessed from the God-given insight that he intends to become a prophet and when they raise an objection, Mirza Sahib’s answers should be seen. “Let it be clear to them that we also send a curse on the claimant of prophethood” (advertisement, collection of advertisement, V.2, P.297). In this way, they manage to reduce the opposition temporarily, but the fears of the scholars of truth come true that as his meditating and morality develops, their claims will also increase. Was Mirza Sahib meditating or not? I think this reference is enough! Dr. Mir Muhammad Ismail Sahib told me that I have heard many times from the claimer Messiah that I have hysteria. Sometimes he used to be meditated . (Sirat al-Mahdi, Part II, p. 55, by Mirza Bashir Ahmad MA) And what is meditation? I think this reference will suffice: If there was a disease, then there is no need for another blow to refute his claim because it is an injury that uproots the building of its authenticity.” (Article Dr. Shahnawaz Sahib Qadiani, Review of the above magazine Of Religions, Qadian, p. 2 and 3, about August 3 /, regarding the Qadiani religion page 145). Now look at how Mirza Sahib, in advancing his claims, not only reaches the place of the Holy Prophet (SAW) but also tries unsuccessfully to remove him (We seek refuge in God). (1) “I have no claim to prophethood. Is it your fault or are you saying with some idea that it is necessary that whoever claims inspiration should also become a prophet? And he does not want to call these signs miracles, but according to our religion, the names of these signs are blessing which are given following Allah and His Messenger. (Holy War, R.K., vol. 1, p. 1).
(2) “Remember that many people are deceived when they hear the name of a prophet in my claim and think that I have claimed the prophecy which was given directly to the prophets in the past, but they think that I am at fault.” (Haqiqat-ul-Wahi, footnote, vol. 2, p. 1) (3) “The truth is that God revealed to this servant is indeed about the Prophet and the Messenger and the word sender is abundant, so it does not apply in the real sense. But in the figurative sense, God has the power to remember an anointed person with the word of a prophet or the word of a messenger” (Siraj-ul-Munbar, R.K., vol. 1, p.5). What explanation is being offered when noise is raised from all sides. (5) “It is not a claim of prophethood but a claim of muhaddith which has been made by the command of God Almighty. And what is doubt about that محدثیت is also a part of the prophet (Azala Oham, vol.3 , p.32). (5) A muhaddith who is also a follower of the messengers and also a prophet in a flawed manner; Although he is a perfect ummah, he is also a prophet for a reason and a muhaddith, he must be like a prophet and get the same name in the sight of God Almighty which is the name of this prophet. ” (Azala Oham, vol.3, p.407). (6) “This helpless God has come as a muhaddith for this ummah; And of course, like the prophets, he comes as a messenger, and like the prophets, he is obliged to speak loudly about himself, and whoever denies this, he is punished to a certain extent.” (Tozeeh Maram, vol.3, p.60). (7) The sign of the promised Messiah, who is to come, is written that he will be the Prophet of God, i.e. the one who receives revelation from God Almighty. But prophecy is not meant to be perfect here. So, this blessing has been given especially to the helpless.” (Azala-e-Oham, R.K., vol. 3, p. 478) What happens now? Due to these amorphous claims, the opposition grows immensely. To cool off temporarily, we publish an advertisement on October 2, 1891, under the name of Advertisement of a Disadvantaged Traveler. (8) “I am not a claimant of prophecy. And I do not deny miracles and angels and Laylat al-Qadr, etc., but I believe in all matters that are part of the Islamic creed and as the creed of Ahl as-Sunnah wa’l-Jama’ah, I believe in all that is Muslim proof according to the Qur’an and Hadith. I consider any other claimant of prophethood and prophethood after Syedna and Maulana Hazrat Muhammad (PBUH) Khatam-ul-Mursalin (ender of prophethood) as a liar and a disbeliever (collective advertisement, vol. 1, p. 23). After this , on 3 Feb 1892, during the discussion with scholars, the signatures of the witnesses in written consent, in which he writes (9) “In the service of all Muslims, it is requested that in the magazines ” Fateh Islam “and” Tawzeeh al-Maram “and” Azala Oham ” there are words that say that a muhaddith is a prophet in one sense or that a muhaddith is a partial prophethood or that a muhaddith is a defective prophecy. All these words are not based on the real meaning but are simply expressed in their literal meaning. Otherwise, I do not claim to be a true prophet. So the second paradigm is that instead of the word muhaddith, the word muhaddith should be understood in every place and the word prophet should be considered as a cut (collective advertisement, vol. 1, p. 312-313).” Similarly, sometimes the confession, the denial, the move forward, the end came to the claim that (10) “The true God is the one who sent his messenger to Qadian.” (Rafe ol bala, vol. 18, p.231). “You are still a messenger as a messenger was sent to Firaon (Malfozat vol. 8, p. 424). (11) But even after Mirza Ghulam Ahmad became a prophet and messenger, he is not satisfied by doing this, they become Sahib-e-Shariat. (12) What is Shari’ah? He who stated a few things and prohibitions through his revelation and prescribed a law for his ummah became the owner of Shari’ah. Therefore, through this definition, there are also our opponent, because in my revelation there are both commands and there are no commands.” (Arbaeen 4, vol. 17, P: 435). But still his intention is to remove the messenger of Allah (peace and blessings of Allaah be upon him) from his place and prepare himself to sit. (13) “Now is not the time to reveal the name of Muhammad, that is, there is no glorious service left. Because to a reasonable extent that glory has appeared. The sun’s rays are no longer tolerable. Now I need the cool light of the moon and I am in the color of Ahmad.” (Arbaeen 4, vol. 17, p. 435-436). Now what happened is that servant thinks that he may be self-sufficient. They have already taken the place of the Holy Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) (نعوذ باللہ). Now Mirza Sahib will stop here, but he did whatever he could to stop. Now how to increase one’s position from the Holy Prophet? He says (14) “Many thrones have descended from the sky but my throne has been spread on the top.” (Tazkira page 438). But do they stay here or not? No, sir, now there are others beyond the stars. (15) “Asma waldi, O my son, listen” (Al-Bashari, vol. I, p. 49) But what is the first determination that allows him to take peace somewhere, in the same way he says that he reaches his destination without looking back. (16) I saw in one of my discoveries that I am God myself and I believe that I am Him; So, I first created the heavens and the earth in brief. (Kitab al-Bariya, R.K., vol. 13, p. 103 to 105). Unfortunately, the destinations beyond that have disappeared, otherwise, the nature of Tafnan would have got something else. A person who swears and curses the claimant of prophethood, claiming to be a reformer, anointed and full, is under the influence of satanic revelations, claiming not only prophecy but also divinity, ruining the fate of not only himself but many generations, Consider these questions of mine with a cold heart. (1) Is there any contradiction in the words of the one who is inspired by Allah? (2) Does a helper change the pantheon in the same way as Mirza Sahib after being cleansed from the Holy Spirit and infallible? (3) Don’t the above quotations prove that Mirza Ghulam Ahmad Sahib, while denigrating Islamic beliefs, has proclaimed a prophecy which has no place in Islam? (4) Didn’t they fall prey to the hadith that thirty false claimants of prophethood will be born in this way? (5) By believing in the prophecy of Mirza Sahib, are you not going against the religion of Islam, the Qur’an, and Muhammad (peace be upon him)?My Ahmadi friends! After all, what compels you to follow a prophet, if not a liar, then at least follow the wrong person and be cut off from your communities, relatives in this world, instead of getting the pleasure of God’s officials and the pleasure of a family and be compelled to accept the desire. In the name of God, this family has given you the status of farmers by seizing your faith, family, children, honor, time, wealth, property, everything. The family which, according to Mirza Ghulam Ahmad Sahib, was like a low-ranking landlord and whose property was in debt, today that family has become a billionaire based on your donations, but what do you have? Above all, he not only lost his destiny but also wrote his name in the list of enemies of the Prophet. For God’s sake, read the books of Mirza Ghulam Ahmad carefully and be free from the propaganda of the congregation, then you will find nothing but exaggerations and interpretations and insults of every prophecy, or the flattery of Christ will be seen in the court of the Antichrist.! If you read the biography of Mahdi author Mirza Bashir Ahmad Ibn Mirza Ghulam Ahmad Sahib, you will know that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to strictly refrain from touching the hands of any woman even while taking allegiance. This man himself Muhammad Sani (نعوذباللہ) used to press his body from girls and non-mahram women all night and serve them. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was a model of cleanliness, but this man had a slit full of clothes and a turban, buttons of his waistcoat stuck in the hem of his coat, buttons of his coat stuck in the hem of his shirt, the stockings were worn in such a way that the heel was hanging up and the toe was hanging in front, the left foot of the shoe was on the right and the right foot was on the left. In my pocket (For more details, see the biography of Mehdi by Mirza Bashir Ahmad, Vol. I.) Tell by your faith, is this the way of the Prophet? Not even a normal human being can do that! On the pretext of this trick and false oath, the claim that all the messengers are in my do! Think about who you are following. This is a new religion that is being presented in the guise of Islam by robbing Islam. Tell by your faith that you have seen with your own eyes a thousandth of the allegiance that your caliph claims every year. Every Ahmadi is thinking that not in our city but another city big pledges have been made not in our country but in another country, as far as you can take a look, look in your own city, other cities and countries If I ask my serious relatives, everyone will talk about another city, and they will say, “No, or there is a lot of work going on for you and in other cities, but people in our city are lazy.” Don’t be surprised! Such paperwork is for propaganda in a party that is based on false revelations, false oaths, false prophecies, and the desire for wealth! Get rid of one-sided propaganda and save yourself and your family from ruin!
I conclude my appeal by saying that may Allah help you and me to recognize and understand the truth and save you from the false claimants of prophethood and may your end and my end on the pure and true religion of Muhammad (peace be upon him) and not on the religion of the British, or in the pursuit of another, from the pursuit of misguided! Aameen.
Yours sincerely
Sheikh Raheel Ahmad (Former Ahmadi)Monthly Darul Uloom, Issue 5, Volume: 89, Rabi-ul-Awal, Rabi-ul-Thani 1426 AH, May 2005
00 -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.